turanay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi kaç kişiden bende aldım hocam. Almaz olsaydım. üstüne suçu birde siteye atıyorlar. Site içi seodan falan bir sürü bahane sürüyorlar. Onun için kesinlikle paket adı altında almamak lazım.
Hocam yani sana katılıyorum. Herkesi dahil etmek haksızlık olabilir ama yani ben birkaç kişiden aldım ve şu anki sonuçta memnun değilim. Fiyat skalası da çok geniş 500 tlye de yapan var 50.000 tlye de yapan var. Umarım iyi bir sonuçalırım diye paket satın alıyorum ama bilmiyorum o kadar pakete rağmen anahtar kelimelerimde ilk 3'e girememişimdir. Umarım bir sonuca ulaşabiliriz.