emrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda benim kullandığım temada sipariş verirken , sipariş durumu değişince anında müşteriye eposta bildirimi gidiyor.
bu mevcut, yaymail ile yapıyoruz biz. ama müşterilerden yorum aldırmamız lazım. o, yaymail ile vs olmuyor