Merhaba forum üzerinden bot yaptırdım. .exeyi açtığımda microsoft defender uyarı verdi daha sonra virustotale attım 2 tane kırmızı yandı,chatgptye sorduğumda zararlı bilgiler çalınabilir vs yazıyor. Programı yaptırdığım kişi sıkıntı olmaz crck olduğu için öyle diyor sizce ne yapmalıyım?