Demek erişim engellerine ses çıkarılmıyor bende diyorum ki yapay zeka erişime engellensin.

Sonuçta herkes her sevmediği içerik yasaklansın diyor.
Kimi sosyal medya, kimi ***** siteler, kimi kripto borsası der.

Bende yapay zeka erişime engellensin diyorum! İnsanları işinden eden, istihdama zarar gereksiz bir zarar.

Hatta Türkiye siber ordu kurmalı ve Chatgptye karşı yoğun bir spam başlatıp milyonlarca dolarlık spam göndermeli! OpenAI ve diğer yapay zeka şirketleri Türkiyeden hiç bir kart kabul etmeyene kadar bu yapılmalı.

https://www.r10.net/sorum-var/467511...seltmiyor.html