Türkiye'deki neredeyse tüm verimerkezlerinde yurtdışı kaynaklı tüm ip bloklarına aynı anda gelen çok yüksek seviyedeki saldırılar kaynaklı bu sorunlar yaşanabiliyor maalesef. Bazı verimerkezlerinde anlık çok kısa süreli oluyor bazılarında biraz daha uzun sürebiliyor ve sık tekrarlıyor.

Bu süreç son 2 yıldır devam ediyor eskiye göre yurtdışı tünel korumalar, ek koruma önlemleriyle durum biraz daha kontrol altında ama yüzde yüz çözülebilmiş değil. Özellikle ana taşıyıcı omurgada türk telekom'a bağımlı firmalar daha fazla etkileniyor çünkü bu tür büyük volümlü saldırılar için türk telekom'un herhangi bir acil durum planı yok prosedürler yavaş memur zihniyetinde.