Çok güzel olmuş hocam, emeğinize sağlık.

Gemini'mı kullanıyorsunuz?
Benim değil hocam denk geldim hoşuma gitti, bilgisi olan paylaşabilir cevabı da 😅 Vaktim olsa kaçırmazdım ama 10/10 konsept. Sınırsız içerik şansı, tam günde 2-3 tane oluşturup paylaşmalık..