AI zor iş, openai' nin harcamalarına bakın. Çok yüksek. Neden çok para harcasınlar.
Ayrıca zamanında Deepseek open aiden daha düşük maliyetli yaptık demişti O bile 5M$ ve üzeri harcamadan bahsediyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Kaliteli bir ai yapmak çok masraflı ve sürekli veri toplamanız gerekiyor.