veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben abra a7 v14 kullanıyorum 2 yılı aştı. Acayip menunum hocam tek sorunum şarjdan çıkartınca fazla yzun gitmiyor pili artık
Hocam performansından bende eminim lakin ısınma, ses vs. bunlar önemli. Sarjda oynamakta sorun değil aslında ama fanların sesi çok yoğun sanırım. Sizin de öyle mi ?