Konu
Monster Kullananlar Bakabilir Mi ? ( R10+)
26-01-2026, 12:29:41
#2
veyselbozdagli
Ben abra a7 v14 kullanıyorum 2 yılı aştı. Acayip menunum hocam tek sorunum şarjdan çıkartınca fazla yzun gitmiyor pili artık