Son iki update çok bozdu kendi tarayıcıda açıp DOM elementslerimi kontrol eder test bile ederdi şimdi tarayıcı asla açmıyor süreklide crash yiyor terminalde takılıyor anlamadım niye böyle oldu ne güzel gidiyorduk