Kamuya atanacaksa okuduğu üniversitenin hiçbir önemi yok.
''DAYIN yoksa en başından bu sevdadan vazgçemeni tavsiye ederim.''
Yorumunuza istinaden de mülakat gerektirmeyen hiçbir atamada dayıya gerek yok, keza mülakat gerektirenlerde de genelde olmaz, yeterli puanı alıp doğru tercihler yaparak memur olabilirsin.
evet amaç kamu ise , tabiki üniversitenin önemi yok. ben genel özel sektör olarak dedim bunu.
yine evet, merkezi atama ise dediğiniz doğru, ama mülakat olan hiç bir yerleştirmede DAYI faktörü olmadan bir yere girebilme şansınız yok. (varsa da çok çok çok az )