Haklısın hocam ama aslına bakarsanız ben ikisini de istemiyorum
Ama mecburen bir yolu seçmek ve maaşı garantilemek lazım
Örnek veriyorum evlenmek istediğimde maddi olarak destekleyebilecek bir çevrem yada ailem yok bu yüzden memurluk sıkıcı olsa bile en azından garanti gibi
atama durumun ne olur bilemem ama madem arkanda maddi destek verecek biri yok.
Senin yerinde olsam tabiki garanti yolu seçerdim. Herkes başarmayı sever, instagramdaki motivasyon videoları hep başarıcaksın, denemeden bilemezsin vesayre der ama battın mı nasıl batacağından neler olacağından bahsetmezler.
atama konusunda sorun olmadı diyelim ve işe girdin. Ay sonu maaşını alıyorsun.
Böyle bir durumdayken bide eğer yapabilirsen yorgunluk vesayre dinlemezsen PC'den ek iş yap derim. Eğer müşteri çevresidir vb genişletmeyi başarırsan belki mevcut işini bile bırakacak konuma gelirsin kim bilir. büyük konuşmamak gerektiği gibi kendini küçükde görmemen iyidir.