Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamuya atanacaksa okuduğu üniversitenin hiçbir önemi yok.


''DAYIN yoksa en başından bu sevdadan vazgçemeni tavsiye ederim.''

Yorumunuza istinaden de mülakat gerektirmeyen hiçbir atamada dayıya gerek yok, keza mülakat gerektirenlerde de genelde olmaz, yeterli puanı alıp doğru tercihler yaparak memur olabilirsin.
Tıbbi Sekreterlik, Anestezi, Radyoloji hiçbirinde girişte mülakat yok diye biliyorum doğru muyum hocam?