mühendisliği kaliteli üniversitelerde okumadıktan sonra hiç bir anlamı yok benim düşüncem.
Kamuya atanacaksa okuduğu üniversitenin hiçbir önemi yok.
''DAYIN yoksa en başından bu sevdadan vazgçemeni tavsiye ederim.''
Yorumunuza istinaden de mülakat gerektirmeyen hiçbir atamada dayıya gerek yok, keza mülakat gerektirenlerde de genelde olmaz, yeterli puanı alıp doğru tercihler yaparak memur olabilirsin.