Konu
Mühendislik mi Memurluk mu?
26-01-2026, 00:35:49
#11
Dixon
4 yıllık mühendisliğe tamamlayacağın bir 2 yıllık bölüm oku, KPSS ile atan. Daha sonra okuluna devam edersin. Atandığın kurumda uygun bir kadro varsa ünvan değiştirip yoluna devam edersin.