4 yıllık mühendisliğe tamamlayacağın bir 2 yıllık bölüm oku, KPSS ile atan. Daha sonra okuluna devam edersin. Atandığın kurumda uygun bir kadro varsa ünvan değiştirip yoluna devam edersin.