ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mühendislik okuyup kpss girmek
shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mühendisliği kaliteli üniversitelerde okumadıktan sonra hiç bir anlamı yok benim düşüncem.
mustafa4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllık okuyup memur kpss bence devlete dayarsan aktif gelirin olur devlete dayamazsan pasif gelir
Mediha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksi yönde seçimler yaptığım bir tecrübeyle;
"2 yıllık bir bölüm okuyup KPSS ile memur olup sırtını devlete yaslamak" yazarken bile vazgeçirdi bak. Hak edişi olanlar bile sırada beklerken...
"Mühendislik bölümlerinden birini okuyup işini şansa bırakmayı" seçerdim, en azından cümleyi kurarken içinde bir "şans" geçiyor.
Mühendis olup kirasını zor ödüyen çok insan gördüm hocam
Yazılım mühendisliği okuyup yazılım bilmeyen çok insanda gördüm
Bence artık 4 yıllık üniversiteler özel meslek gibi oldu yeteneğin çevren yoksa bir hiçsin
Ama memur olunsa en azından asgarinin çok üstünde bir maaş alarak yaşanabilir
Ha memur olmak çok mu kolay hayır değil ama 4 yılın sonunda bana göre evsiz ve arabasız bir Türk genci olarak sevdiğim kızı istemeye gidemeyeceksem yok yazık olur
Kısa ama zor yol daha mantıklı geliyor