Garantili gideceksen sana önerim. Gerçi bunları kazanmadın daha ama ikisinide kazanabilme ihtimalini düşünerek yazıyorum
2 yıllık bölüm + kpss girdin memur oldun. ( kpss ye burada baya kasmak lazım)
Memur oldun, iş tıkırında
hoop dgs ile 4 yıllığa tamamla... sonra vaktin olur yüksek bile yaparsın.
* 2 yıllığada gerek yok KPSS asılıyım liseden 98 alayım dersende olur.