Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala kazaniyormusun
hocam sana şöyle söyliğim tam üzerine denk gelmiş gibi oldu daha yeni aylık 17.500 tl ye ofis tutum 4+1 ve studio ekipmanları ışık ekipmanları makam takımı mobilya takımı vs ıvır zıvır derken aşa yukarı bi 700 bin tl para harcadım ve sana şunu diğim bu parayı 1 yılda net çıkaracağım o kadar söyliğim sana sen anla daha üstüde çıkarda en kötü senaryoyu diyorum
hocam birşey denemekle yapmak arasında fark var senin yaptığın iş ayıptır söylemesi deli işi yapay zekayla içerik yapim zihniyeti patladı patlicak yakında bir youtube güncellemesiyle tüm emeğin çöp olucak bak olabilir demiyorum direk olucak diyorum ya kendi içeriğini yap yada boşa vakit harcama hevesini kırmak istemiyorum sadece yanlış yolda gidiyorsun kendi içeriğini yap