unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki de durduk yere iftiranın sonucudur bunlar
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1090460190
ayni arkadaş banada yapti hocam kalkıp konu bile açmadim ben yapinca konu açmiş cevap bile atmadim. ne cok boş konusuyorsunuz hocam ya bi geçmiş olsun demek zor mu?