tekrar o kişye 1 tl atıp yanlışlıkla para attığınızı ve seninle iletişime geçmesi için tel no bırak. Fast yapıldıysa karşı taraf onay vermeden o parayı geri alamazsın. Bankanı ara talep oluştur ve 1 tl atıp dediğim gibi iletişim nonu bırak geçmişte para attıysan ya ticaret yapmışsındır ya bişi alıp vermişssindir tanıdıktır yanı