logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmi kendiniz mi yazdınız yoksa sistemden çıkan isim mi?
şey hocam hizli transfer ile göndermişim şu eski transflerle oto sistemde cıkan isim oluyo oyle bekiyom.