Selamlar girişimimiz için sms api gerek entegresini yapcağız ama şirketimiz yok amerikan sms entegre şirketleri vs. Çok pahalı bu nedenle api si veya şirketsiz tavsiyesi olan yazarsa çok memnun olurum