Merhabalar, çalıştığım yerin muhasebe kasasına yavaş olduğu için ssd almışlar ssdye geçmek istiyorlar yapacak kimseleri yokmuş ben yapabilirim diye düşündüm. Ana mantığı biliyorum kabloları takıp biostan ssdyi 1e alacağım ve ssdye Windows kuracağım. Ancak sorum şu usbye Windowsu nasıl kuracağım bunu bilmiyorum bu konuda yardımcı olabilir misiniz ya da ben mi yanlış biliyorum