hocam uyap vatandaşa girin oradan cumhuriyet başsavcılığına dilekçe verin dilekçe konusu davanın akıbeti yada şikayet konusunun akıbeti hakkında yazın soruşturma numarasını da yazın cevap gelecektir
Bu bilgilendirme için teşekkürler hocam. Çarşamba günü adliyeye gidip ayrıca soracağım ama acele mi ediyorum yoksa yolunda gitmeyen bir şeyler mi var emin olmak istedim. Yanlış bir şey yapmak istemem.