Merhaba arkadaşlar, kayınbabam bir arkadaşı tarafından dolandırıldı. Bizde 20 kasım 2025 tarihinde dilekçe, ekran görüntüleri vb. ile adliyeye gidip şikayetçi olduk. Karşı taraftan öğrendiğim bilgilere göre davacı olduğumuz kişiyi polis alıp ifadesini almış.
Fakat Dava hakkında hiç bir bilgi yok diyebilirim.
Uyap'a e devlet ile girip bakıyoruz herhangi bir şey gözükmüyor.
Eve mahkeme kağıdı vb.'de gelmedi.
e-devlet üzerinden dava tarihi vb.'de gözükmüyor.
Bize verilen Soruşturma no: ile sorgulama yapmaya çalışıyoruz yine bir şey gözükmüyor.
20 kasım 2025 tarihinden bugüne 60 gün geçti. Herhangi bir gelişme resmi olarak bulunmuyor.
Bu konuda bilgisi olanlardan bilgi rica edeceğim.
Not: Davacı ve davalı her ikiside işitme ve konuşma engelli.