Selamlar herkese, biz de buralardayız. 👋

Şu an Netflix’te 'The Rookie' dizisindeyim, polisiye ve aksiyon sevenlere kesinlikle tavsiye ederim. Yanına bir de "Tur Rehberi" filmini ekledim, kafa boşaltmak için birebir.

Hazır ayaktayken izleyecek bir şeyler arayanlara benim de birkaç önerim olsun:

The Gentleman (Dizi): Guy Ritchie tarzını sevenler kaçırmasın, temposu hiç düşmüyor.

Society of the Snow (Film): Gerçek bir hayat mücadelesi hikayesi, insanı derinden sarsıyor.

Beef (Dizi): Modern insanın sinir krizlerini ve absürt olayları çok iyi işleyen, sürükleyici bir yapım.

Herkese iyi seyirler, iyi nöbetler!