ethemtezcan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenmek derken ne gibi bir şey öğrenmekten bahsediyorsunuz?

Evet ben de araştırdım fakat cursor gibi bir sistem bulamadım çok kaliteli bir sistem ama çok pahalı.
Cursor free hesapta cihaz ayarlarını sıfırlama komutları gibi bir şeyler varmış sanırsam ama denemedim.
bu 40 dolarlık paketi kullanmadım da daha önce araştırırken bir kaç yorum gördüm 40 dolarlık pakette sınırsız kullanım gibi bir şeyden bahsediliyor ama öyle bir durum var mı acaba?
Ben 20 dolarlık paketi kullanıyorum, sınırsız falan değil. Bir yerden sonra doluyor hakkın. Özellikle senin yaptığın kontrol işlemi çok kredi yiyor.
Ben sürekli 20 dolarlık alıyorum bu ay 4. alışım oldu. Forumda cursor hesap satanlar var 150-200 TL'ye 1 haftalık. Onu alıp kullan at yapabilirsiniz.