Bitexen Global olduğu için destek taleplerine dönmüyorlar, TR şirketi ise " biz onlardan bağımsısız" diyolar. Halbuki 6-7 ay önce herkesin coinini zorunlu sekilde globale kendileri aktardı.
Zorunlu aktarım yaptırmış , yani dediğiniz tarihten sonra evet tr globalden bağımsız hareket etmekte ,
Sadece isim hakkı verilmiş muhtemelen ,
Binance tr ve global bir birinden bağımsız iki firma oldular fakat binance isim hakkı vermiş oldu gibi düşünün.