Merhaba,
1-2 ay önce forumda bir sürü bitexen referans ödülleri vs vs vardı. Bende referans kasanlardan biriydim.
Kasım ayı, aralık aylı ve 4. çeyrek adında 3 referans turnuvası vardı.
Kasım ayı ödülleri yapılan duyuruda 5 Aralık Tarihine kadar,
Aralık ayı ve 4. çeyrek ödülleri 5 ocak tarihine kadar yapılacaktı.
Lakin 3 Turnuvanında ödülleri verilmedi ve yüzlerce mağdur bekliyoruz.
Destek taleplerimize kesinlikle dönüş sağlanmıyor, 54 gündür yaklaşık sadece ben 15 mail attım hiç dönüş yapmıyorlar.
Telegram grubu oluşturduk orada ki insanlarda da aynı durum.
Sıkıntı tarafı nedir ?
Bitexen Global olduğu için destek taleplerine dönmüyorlar, TR şirketi ise " biz onlardan bağımsısız" diyolar. Halbuki 6-7 ay önce herkesin coinini zorunlu sekilde globale kendileri aktardı.
Kısacası şikayet edemiyoruz, maillerimize cevap alamıyoruz. İletişim numaraları yok.
2000-3000 USDT alacağım var alamıyorum, aynı zamanda yüzlerce kişi de benim gibi mağdur.
Sizce ne yapmalıyız?