AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
projeyi konuştuğumuzda dosyaları falan kendi mi oluşturuyor yoksa aynı mantık o yazıyı veriyor dosyayı ben oluşturup içerisine kopyalıyorum gibi mi?
dosyaları kendi oluşturur hocam