projeyi konuştuğumuzda dosyaları falan kendi mi oluşturuyor yoksa aynı mantık o yazıyı veriyor dosyayı ben oluşturup içerisine kopyalıyorum gibi mi?
kendi oluşturuyor size soruyor bu dosya oluşturulacak diye 1 kere onay verirseniz klasör içinde oluşturur
örnek