AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
projeyi konuştuğumuzda dosyaları falan kendi mi oluşturuyor yoksa aynı mantık o yazıyı veriyor dosyayı ben oluşturup içerisine kopyalıyorum gibi mi?
Her şeyi o yapıyor hocam, siz bir şey yapmıyorsunuz. Dosyaları oluşturma, değiştirme vs. hepsi.