Arkadaşlar merhaba, forumda şuan banlanan bir kişiye iş yaptırdım ayrıca şikayet kaydım var işi yapmadığı gibi tehtitler savurdu ve şuan işletmeme kötü yorum yapıyor. Bu platformu güvensiz hale getirmeye çalışan insanlar benim gibi işletmesini geliştirmek isteyenlerede iş yapanlarada zarar veriyor. Resmen belaya çattık tehtitlerinin konuşma arşivini aldım ve karakola gideceğim ama işletmem açık hedef. Nasıl insanlar bunlar anlamıyorum hiç mi kul hakkından korkmuyorlar insanlıktan nasiplenmediler.