Elinize sağlık, çok samimi ve ders niteliğinde bir yazı olmuş. Biz yazılımcıların en büyük hatası genelde bu: Mühendisliğe ve kusursuz koda fazla aşık olup ticari gerçekleri ikinci plana atmak.
PHP transpiler ve C hızlandırıcı işleri muazzam bir emek ama dediğiniz gibi; ürün satılmadığı sürece kod sadece bir yük. Mükemmellik peşinde koşarken zamanı ve nakdi koda gömmüşsünüz maalesef. AI konusundaki duruşunuz "zanaatkarlık" olarak takdir edilesi olsa da, ticari olarak rakipler jetle giderken sizin elle yol kazmanıza sebep olmuş.
Yine de bu teknik vizyon ve kazandığınız bu devasa tecrübe bir sonraki işinizde sizin en büyük sermayeniz olur. Geçmiş olsun, yolunuz açık olsun.