Başka arkadaşlarada tecrübe olması noktasında güzel paylaşım olmuş. Normalde kimse postunu yer sermek istemez.
Büyük projeler sermaye ister ekip ister. Gönüllülük esasına dayalı olarak özelliklede Türkiyede imkanı yok yürümez.
Sermaye olması lazım ki giderler karşılansın ihtiyaçlar karşılansın. Az çok ekibe para verilmesi lazım.
Mükemmeliyetçilikte çok gereksiz bende öyleydim azalttım bu huyumu. Steamde bak oyunlara hepsi beta çıkıyor. Çoğu tam sürümü hiç görmüyor.
Mesele fikir bulmak değil. Mesele kaynak bulmak. Yoksa herkesin fikri var.
Geçmiş olsun