reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar zeki olsalardı ülke bu halde olmazdı bence
tüm dünyayı 87 doğumlular yönetmiyor zaten bu yorumdan da fark ortaya çıkmışta neyse , konuya gelecek olursak, şu yoruma kesinlikle katılıyorum tam bir geçiş döneminde doğduk, çevirmeli telefonlardan bir anda tuşlulara sonra taşınabilirler derken bir anda bir şeyler değişmeye başladı tam bir digital devrimin şahidi olduk.