Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kralin yoruma bak
Bol bol dm kasar alışır hocam bende bazen maziye dönüp 1.6 serverlerına giriyorum başta afallıyorum sonra alışıyorum çünkü cs2 ile farklı