merhabalar bilenler vardı kodhane diye bir ücretsiz script paylaşım sitem var. ama en başta sistemi sadece kendim yükleyebileceğim şekilde kodladım. şimdi ise herkesin script paylaşabileceği bir sistem yapıyorum. bot yüklenen her scripti kontrol edicek virüs varmı diye. vs vs. sizce bu projeyi herkesin paylaşbileceği şekildemi yapayım? yoksa kendim devammı edeyim?