Teşekkür ederim hocam sizce fiyat politikası nasıl?
Rica ederim, fiyatlandırma bence iyi gibi duruyor. Arka planda maliyetlerinizi de göz önünde bulundurursak bu şekilde kalabilir.
Mesela her üretimde 4 yerine Seçenekler sunulsa 1-2-3-4 'e kadar
Bu şekilde İçerik: 6 Konsept (24 Görsel)
En düşük paketten örnek verirsek
Her görseli tek üretim yapan birisi 24 Görsel oluşturur
6 Konsept Yerine 24 Konsept'e kadar çıkmış olur tabii ki bu şekilde üretim miktarında ki değişiklikler sonrası API'ye yollanan istek ve harcanan Maliyeti de göz önünde bulundurmak lazım o kısmını bilmiyorum.
Mümkünse maliyetler aynıya denk gelirse değerlendirebilirsiniz
İdeogram mantığıdır.