Merhaba herkese bir şahıs firması tarafından dolandırıldım daha sonra tüketici hakem heyetine başvurdum beni haklı buldular ücretin iadesine karar verildi 20 gün oldu muhtemelen karşı tarafa da tebliğ edilmiştir bu süreçten sonra icra dairesinde ne gibi işlemler yapmam lazım ayrıca 14 bin TL nin icra masrafları ne olur başına gelen tecrübeli arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim