2750 + yıllık 10000 defter. bu yıl o da 15k olur herhalde.

kendi muhasebemizi yapabilsek keşke. sisteme bizde yüklerdik kestiğimiz faturaları. kazandığım üç kuruşu muhasebecimle bölüşüyoruz