Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben anlamadım trabzona çok absürt paralar veriliyor gs tarafından bu transfer de 30-50m bandında falan olursa çok garip olur
bende bundan bahsettim bir trabzona para aktarma var fazladan fazladan