Her bir karışı şehit kanı ile sulanmış bu topraklarda, bunların bu şekilde dolaşmasına zerre kadar desteği olan kişiler belki bu dünyada değil ama hesap zamanı geldiğinde nasıl hesap verecekler, ne diyecekler çok merak ediyorum. Şunu unutmayın ki kullandığımız oyların bile hesabı sorulacak. Çünkü bu bebek katillerinin bu şekilde rahat dolaşmasında kullanılan oyların da payı var