Geçenlerde kız arkadaşımla kahve içmeye bir yere gidiyoruz, arabadan indim karşıdan karşıya geçeceğim. Geldi 2 tane konuşmaya başladı dedim üzerimde zaten hiç para yok. Sonra senin karnın tok benim kardeşlerim aç ne yapayım ben şimdi diyip arabanın önüne atlayıp ez beni diye bağırmaya başladı. Sonra da bastı gitti. Gitmese kahveciden sandviç falan bir şeyler alacaktım. Tutum ne olmalı kararsızım. 18 civarlarında görseniz yolunuzu değiştireceğiniz bir gençti.