bizim çocukluğumuzda istanbul da mahalle kavgaları ile geçti. Çetemiz bile vardı kimseye zarar vermeyen.
Başka mahalle adamlarıyla kavgalar atışmalar olurdu.
Abiler de vardı.
Ama günümüzdeki gibi değildi. Her şey daha mertçe idi. Ve bir raconu vardı, haksızlık olunca karşı tarafın abileri kendi adamlarına kızardı.
İstisnalar hariç büyük olaylar olmazdı.
Bıçaklama filan olmazdı.

Kavga olsa da sonra barış olur maç bile yapardık. Zamanla değişti bazı şeyler ve sanki her geçen gün de daha kötüye gidiyor.