Ben geçen de yazdım sovyet stili uygulatacaksın, İtlaf ya da hapis cezası değil sürgüne göndereceksin. Bütün varlıklarını bedenlerini devlete kaynak üretmek için kullandıracaksın. 20 yıl sonra cezası bittiğinde ruhu emilmiş benliğini dahi hatırlamayacağı kadar delirmiş bir vaziyette çıkıp ölmeli sonra. Yani birinin ya da bir hayvanın canını alan her kişiye uygulanması gereken budur. Ya tiktokta gezerken görüyorum cezaevi before afterleri var adamlar 50 kilo girip içerde 90 100 kg oluyorlar anası babası öyle bakmaz işlediği suçta cinayet.