https://x.com/hamptonism/status/2013731545152979284
Videonun Türkçe hali :
"Anthropic'te bazı mühendislerim var, bana şunu söylüyorlar: 'Artık hiç kod yazmıyorum. Modelin kod yazmasına izin veriyorum, ben sadece onu düzenliyor ve etrafındaki diğer işleri yapıyorum.'""Biraz önce bahsettiğim gibi, bu sistemler o kadar iyi hale geldi ki... Sanırım 6 ila 12 ay içinde modellerin, yazılım mühendislerinin yaptığı işlerin çoğunu, belki de tamamını end-to-end (baştan sona) yapacağı noktaya gelebiliriz.""Şu anda bazı mühendisler artık kod yazmıyor, sadece AI'nin yazdığı kodu inceliyor ve düzeltiyor. Bu işin ana kısmı artık model tarafından yapılıyor.""Yazılım mühendisliğinin büyük bölümü, belki de tamamı otomatikleşecek. Geriye kalan mühendisler daha çok 'editör' rolüne geçecek: AI'nin ürettiği kodu gözden geçirmek, yönlendirmek ve son dokunuşları yapmak."