Günde defalarca hapşırıyorum elhamdülillah deyip devam ediyordum ama sabah bi hapşırdım bişey yok, ikinci kere hapşırdım hop iki kat oldum
ağrı kesici ve kas gevşetici içtim ama vız geliyor tırıs gidiyor.
hapşırınca ne oluyor da bel ağrısı oluyor ve daha da önemlisi ağrıya ne iyi gelir ?