Personele bununla ilgili bir bilgilendirme yazısı vermelisiniz ve imza almalısınız. Personel işe girdikten sonra böyle bir karar aldıysanız o zaman direkt personelden izin aldığınızı kanıtlar imzalı evrak olması gerekir. Yeni işe girecek kişiye de sözleşmede belirtmeniz gerekir. Aksi halde bu suçtur ve ağır yaptırımları olur.
Dediğinizde haklısınız. Ben yanlış anlattım biraz araştırdım personel takip programı alıcağız
https://www.easyuac.com/tr/ gibi personellerimizinde haberi var.