Ben visco ortopedik yastık aldım ve çok memnunum. Başka yastıkta yatamıyorum, boynum ve kafam yastığa iyice alıştı. Sadece boyun ağrısı çekenler için değil çekmeyenlerin de işine yarar çünkü bugün boyun ağrısı çekmiyorsan kötü yastık sonucu ilerleyen zamanlarda çekeceksin. Yatak ve yastık çok önemli. Sürekli masa başında çalışan insanlarız ve gece düzgünce dinlenemezsek gündüz verimimiz düşer. Ayrıca her an eklemlerimiz ağrıması ve kireçlenmesi gibi sorunlar da çıkabilir. İyi bir reklamla gayet güzel bir iş fikri olur bu.